Wane

Inte många dagar kvar tills du hade fyllt 25 år.

Ibland undrar jag.. Om du hade levt, hade vi varit vänner om 10 år? Det känns självklart. Men hade vi varit det? Hade du fortfarande varit den som torkade mina tårar varje gång mitt hjärta kändes brustet? Hade du tagit mig under armen och påmint mig om hur lycklig jag borde vara över att ha dig i mitt liv, kanske med ditt busiga léende på läpparna?

Det är givet. Självklart att du alltid ska vara min vän. Det har aldrig funnits en tanke på annat, men så slets du så hastigt ifrån oss..

Jag kommer alltid tänka på dig. Jag kommer alltid blicka mot himlen och le mot dig de speciella dagar och högtider när jag mest av allt önskar att du var hos mig.

En del gånger gråter jag hysteriskt, när det slår mig att det här är verkligheten. Andra gånger sitter jag och bara skriver och låter tårarna falla.. Saknaden lär aldrig avta.

JÄD.

Soldiers of Jah Army - True love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback