What am I to you


Jag har:
Middagat med hjärtevän, stökat, myst, IKEA:t, städat, repat bil, stökat ner, inrett, blivit med Mac Pro, pappat, Zoolandat, tvättat i läskig tvättstuga, söndagsbadat, plockat på mig 7 års otur. Och allt på en helg! Händelserikt, men ändå inte.


En vecka kvar till det är fezdt. Har (på facefuck) bjudit 80+, samtidigt som jag såklart hoppas att alla kan komma så gör jag inte det.. 69 kvm på 80 pers funkar väl, eller?

Nu är det mysdags med Macenmou innan sovdags, den ska få sova bredvid mig i sängen inatt. Precis som när man var liten och sov med sina leksaker.

Denna låt gör mig skön inombords. Vet inte om det är för att den är så jävla bra eller om det är för att den är så jävla bra och att jag förknippar den med första gången jag hörde den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback