Innan du somnar..

John Farnham - You're the voice

Nivet den där känslan när man är på väg till bussen en solig morgon. Man känner sig pigg och fräsch, med musiken i lurarna. Solbrillorna, skinnpajen och snörskorna sitter lika bra som alla andra år och allt lockar till ett léende..
Dessa stunder tänker jag på Dig.

När livet känns fint ler mitt hjärta och jag jag kastar en blick mot himlen. För mig är du de värmande solstrålarna som kämpat sig fram genom molnen och hälsar dagen välkommen. Snöflingorna som smeker mina kinder en efter en, ingen sig lik den andra. Höstens varma färger, vårregnet som knastrar intensivt mot fönsterbrädet, tussilagos som pryder vägkanten.

Du är allt som påminner om livets goda och varför man kämpar vidare. Trots att du lämnat jordelivet så är du det mest livfulla jag vet, aldrig någonsin något annat.

Saknar dig och tänker på dig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback