Girls rule and boys drool

Robyn - Indestructible


Jag lämnade min lägenhet fredag morgon och satte min fot här igen idag, söndag runt 15.30 tiden, sprängmätt och belåten efter en Malmenbrunch.
Tanken var ju inte att vara borta hela helgen, men separationsångesten från Pillan tog för hårt så vi gick och köpte nya trosor och lördagskläder till mig så slapp jag ta mig en tur ut till skärgården och tillbaka. Helgen har i princip spenderats antingen hemma hos Pilla eller på Obaren, med ett litet gästbesök hos Frida där 4 av 5 dudes hade sotarmössa. Vetintevadsomhänder.
Fil, havrekuddar, morötter, vin och en brunch på Malmen har vi levt på. Lyx.

Nästa steg i livet är ett lägenhetsbyte, har letat för fullt på Björnsbytare.se och jag ska.. SKA(!) ha flyttat närmare stan inom en snar framtid! Wish me luck babes (med såndär brittisk accent).

Det finns mycket att se fram emot den närmaste tiden.

Vi hörs över en köttbullemeny nångång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback