Balla balla

Immortal technique - Dance with the devil
Runt 3.40, ganska så hemsk text.


Lägenhetsletandet goes on.. Min hjärna får kortslutning och hoppet avtar lite trots att det bara gått en dag. Men funtar på om man inte ska leta ett svartkontrakt istället..  Sådana här tider blir man lack för att man inte började spara till handpenningen tidigare. Nu känns det hopplöst. Tyvärr så har jag bestämt mig för söder eller innerstan också och så ska det bli. Nu ska jag gå och självdö. Hörs, tja.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag vet hur det känns Loisan, men det finns så mycket där ute och det dyker upp nytt hela tiden :) Så tillslut hittar du något som blir peeerfekt! :D Så länge får ni komma över till mig och hänga lite också ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback