There's no one here to blame, there's no one left to talk to, honey

Sara MchLachlan - Angel

Livet var på topp. Jag var så lycklig och mina största bekymmer var att jag ville flytta närmare stan eller önskan att höra från en viss person.. Som egentligen betyder vadå för mig?
Men i ett enda slag slogs vi alla ner till botten. Och jag har så otroligt svårt att ta mig upp igen. Jag njuter av alla vänners sällskap, skratt och alla aktiviteter vi alltid haft för oss, men lyckan är inte densamma.. Jag känner mig så otroligt olycklig i mig själv och vet inte hur jag ska hitta ut och ibland vill jag bara stänga in mig och stanna där jag är tills det känns bra igen.
I samma veva undrar jag, är du lycklig där du är? Du kanske ser oss och skrattar med oss, men kan inte prata med oss. Du kanske är ensam...


Det finns så mycket osagt som man ångrar, men det man kanske kan glädjas åt är att man inte ångrar något sagt. Vi kivades som syskon men Emil, du har alltid vetat hur varmt du ligger i mitt hjärta.


Jag tänker på dig alltid. Det kanske börjar bli tjatigt men jag saknar dig väldigt, väldigt mycket..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback