The king is gone but he's not forgotten

My my, hey hey - Neil Young
Jag drömde om dig för första gången inatt..
Winback hade abonnerat en SLbuss, och vi satt längst bak och kastade dipp på varandra och var sådär äckligt barnsliga som vi är så bra på.
Jag vaknade med ett léende på läpparna som snabbt byttes ut mot tårar.

Den här veckan har varit jobbig Emil.. Om jag jämför känslan mot första veckan så har den här varit värre. Begravningen äger rum imorgon och jag vet inte hur jag ska hantera det. Jag vet inte hur jag kommer reagera och jag vet inte om jag kommer kunna kontrollera mig själv. Jag vet heller inte vad jag ska ha på mig.. Det känns oviktigt, vad man ska ha på sig......
Men jag vill ju vara fin för dig. Jag tror jag ska locka håret kanske, och ha min parfym som du gillade.

Vaka över oss imorgon min ängel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback