Nothing lasts forever

Guns N' Roses - November rain

Världens finaste och mest saknade människa.


Var någonstans börjar man...
Även om du inte finns kvar hos oss så lever ditt léende vidare. Vi vet att du inte vill att vi ska gråta men det gör så ont att veta att vi har en hel livstid kvar utan dig.. Vi kommer ses på den bättre sidan men det är alldeles för långt bort..

Död.. Det går inte att förknippas med dig, den mest livfulla killen och som såg till att njuta fullt ut av livet. Det är så orättvist. Jag vill bara att du ska komma tillbaka. Lägg din arm om mig och tala om för mig hur glad jag ska vara som har dig i mitt liv och le sådär busigt som bara du kan. Tänka sig att det var knappt två veckor sedan du sa dem orden och så lämnar du mig med ett stort tomrum..
Kom tillbaka älskade Emil!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback