Blod svett och tårar


Året är 2011..
Började med Emils död. Hur det slutar vet vi ännu inte.

Vad jag däremot Vet är att jag aldrig varit så nära älskade vänner som jag är nu. Och det på grund av Emils bortgång.
Ibland tänker jag vad jag skulle offra för att få tillbaka för nära och kära som lämnat.. För Emil skulle jag ge allt. Jag skulle kunna vara ensam till huden. Bara jag visste att Han och alla andra var vid liv..

Mycket har hunnit hända detta år. Mycket tårar, men samtidigt är lyckan att ändå kunna skratta - total.
Thailand, Edinburgh, Rom, London, WINBACK och alla dess färska juniorer fulla av energi.
Min brorson. Min andra brorson som växer gott i magen.


Livet är gott, men jag kommer aldrig sluta sakna Dig.
Och min underbara Leo.. Jag kommer aldrig lämna dig.


Jag älskar Er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback