OK med K-O

Idag har vi kick-off med hela Viasat. Fast vi outsiders på Winback får som vanligt ansluta oss lite senare än de andra eller ibland inte alls.

Jag kommer vara hög på Voltaren och Alvedon pga min ständigt värkande tand som enligt tandis är överbelastad, så de senaste dagarna har jag proppat i mig värktabletter och sömnpiller för att kunna sova. Vilket jag själv är ganska emot. Gillar varken att knapra piller eller att behöva ta sömntabletter flera nätter irad. Hade jag inte haft bättre självdisciplin så hade tången åkt fram för längesedan och både tanden och värken varit borta. Men ibland måste man tänka långsiktigt.


Ska bli intressant att se om mitt pillerknaprande denna dag kommer får konsekvenser med alkoholen ikväll. Yiieha, take a ride on the wild side!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback