tankekraffs

Det råder tro och en typ av "otro". Det finns även många anledningar till att båda finns..
Samtidigt som jag frågar mig själv: varför skulle jag tro dig? så ställs samma fråga; varför skulle jag inte?
Det känns som att det minsta vi kan göra är att vara ärliga mot varandra. Och därför finns det ingen anledning till att ljuga eller vilseleda. Det vi båda vill ha nu är svar, och de rätta svaren kommer vi få så länge vi har rätt grunder att gå på.

Vi har känt andra längre än vi känt varandra, men jag tvivlar inte på att vi alla gånger läser varandra bäst.. Förutom nu. Jag irrar omkring i mitt ovetande, jag vet inte vad som komma skall.
Spänd? Så käkarna knakar. Spännande? Inte ett dugg..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback