Karma baby

Ibland när jag skriver så håller jag tillbaka på saker och ting för att jag har lagt märke till vilka som läser min blogg och ibland kanske jag inte vill att Den eller Den personen ska veta vissa saker om mitt liv. Men just nu känner jag bara screw you, jag skiter i vad ni vet om mig och jag skiter i era patetiska försök till att försvåra mitt liv bara för att ni själva är ensamma eller inte är nöjda med era. Hur mycket än era handlingar påverkar mitt liv så kommer det slå tillbaka dubbelt så hårt på Er.

Om ni är ensamma eller olyckliga så finns det en anledning till det.
Jag kan också stundtals känna mig ensam och olycklig men skillnaden mellan oss är att lyckan hittar tillbaka till mig.




Holla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback