Du behöver inte förstå det du läser

Eminem - Beautiful



Loisa,

independent, i vanliga fall koll på läget och trygg hos Dig. Ödmjuk, öppen och sinnessjukt lätt för att skratta.

Nu,

inte samma trygghet då saker och ting inte är som förr. Förvirrad, oviss framtid. Ibland likgiltig men oftare lycklig. Fortfarande lätt för att skratta.

Hursom.

Livet tar sig och jag hittar mina vägar att lyfta upp mig själv. Utesluter människor som gör mindre nytta i mitt liv. Försöker bäst möjligt fokusera på dem som gör mig mer glad än ledsen. Försöker att inte ödsla energi på det som inte är värt tiden. Många nya bästa vänner, men som kommer att vara resten-av-livet-vänner, och de som följt med från barndomen har starka rötter helt enkelt.

Slutsats,

Jag kommer aldrig kunna styra allt som händer i mitt liv. Speciellt inte när hjärtat har övertaget om hjärnan, men försöka duger. Lägger all möjlig energi på det jag tycker jag bör kämpa för, hur dumt det än är. Köpa nya underkläder hjälper ju annars alltid för att få upp humöret. Att vara snygg och independent, det hjälper mot allt. Och även om jag gråter ibland så är skratta mycket, mycket roligare.

Vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback