It takes a muscle to fall in love

Pixie lott - Mama do (uh oh, uh oh) Acoustic version


Min hjärna är egentligen ganska avstängd från det mesta som inte är kul just nu. Och det är ju rätt kul faktiskt.
Jag har haft kul senaste tiden. Tyvärr är oftast alkohol inblandat när man har kul nowadays, men det leder ju också till trevliga bakis-söndagsbruncher med min wingman Pilla. Dyrt, men kul!

Fast nu ska jag faktiskt verkligen försöka hålla lite på pengarna. Det sade jag till mig själv i början av veckan också och det gick ju bra.... Naaat.

Det kostar att ligga på topp. Simple as that.


Vi gick på öppningen av "Under bron" i fredags, min och Pillas natt slutade hemma hos Loke med planer för en myslördag med mina favoritmänniskor och våfflor. Sagt och gjort. Sedan en liten prommis med Emil, Leo och doggie. Efter det en behövande brunch på stan och resten av helgen har jag bara slappat och glott på Greys i princip. Mycket skönt.

Imorgon är det måndag, snart fredag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback