Schukt schönt

Jag har bakissolat på ballen, nice men samtidigt inte. Nivet när det känns som hjärnan kokar. Men måste jobba lite på brännan.

Det är en grej jag funderat på många gånger.. Om man skulle kunna skicka doft-sms. Eller att kunna spela in en doft överhuvudtaget.
Synd bara att den grejen är svår att uppfinna. Men kan tänka mig att man skulle få en hel del fisar skickade till sig om jag känner min omgivning rätt.

Men jag skulle helst av allt vilja spela in doften av vårblommande träd. Eller kanske doften av mammas läppstift när jag var liten.. Typ såna saker, som får en att känna in i själen.

Ta en walk genom parken mellan Södra station och Medis när träden blommar som mest så får ni känna.
Man blir lycklig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback