I die


Jag kom hem från jobbet strax innan 20.00.
Jag har hunnit spilla kokande vatten på min fot. Brytit två naglar. Tappat ett glas i golvet. Haft av mitt halsband. Fått vredesutbrott efter vredesutbrott, vilket innebär en del svordomar.

Just nu vill jag kasta dammsugaren där pepparn växer.
Jag skriker åt den, slår på den för jag kan i n t e få igång den!? Det är som en hake under knappen där man trycker igång skiten. Finns det barnsäkra dammsugare? Om den inte bara är trasig måste jag vara ett blockmongo som inte får fart på den.


Jag känner mig stressad, jag måste duscha, hänga tvätt och sova. Jag ger upp. Använder min Ergorapido för glassplittret istället, den suger hängpung. Precis så mycket sugkraft har den.


Fredrik. Var vänlig gå ej barfota i köket.
Nu har jag inte tid mer, jag har inte tid till att leva för jag jobbar.. Tack Gud för att du skapade dygnet med så få timmar. Tack för att jag ej ens får chansen att träffa min pojkvän i vaket tillstånd trots att jag bor med honom.


Hejdå.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback