FF

Då var det Fredrik-Fritt.
Min skitunge har åkt till GBG på innebandycup. So it's me, myself and I denna helg. Och Hürcompagniet förstås.
Som alla andra så har vi en tendens att ta en liten promenad på varandras nerver now and then så att sakna honom lite mer än vanligt är bara nyttigt för the Love.


Sitter just nu och funderar på vad jag ska äta till frulle. Finns så mycket att välja på och denna gång ska jag stå emot frestelserna och faktiskt hålla mig till en grej och inte lite av varje, det slutar oftast med mycket av varje. Det får bli en glassbåt till efterrätt iallafall. Bara för att jag är så gudomligt snygg.


Här ska ni få en goding bara för jag är på så bra humör och då blir jag givmild:





Kommentarer
Postat av: Fredrikrussin. Goth!!

Kör på gröt gumman ;)



Massa mos och russin.. goth!!

2010-05-13 @ 23:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback