Det blev en trevlig middag med Beccs på Hard Rock igår. Och jävlar i min låda vad mätta vi blev, på en förrätt!
Vi startade kvällen hos henne, det har blivit lite av en (kommer inte på ordet) att inleda kvällen med dans, så vi sopade golvet lite med våra ansikten och cripwalkade iväg till t-banan.

Väl inne på Amba var det svettigt och fullt på dansgolvet. En armbåge hit, en armbåge dit, en knuff hit och en knuff tillbaka och jag lyckades kläcka ur mig ett "Vaaaad!?". Gangstabop.


Strax innan 4 på morgonen valsade jag och en jävligt snygg pojkvän in här hemma för att avnjuta lite nattkäk och bingen. Jag lyckades dessutom välta ut hälften av maten i micron. Way to go, ett lättare sätt att banta.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback