Tjuliluluu

Man är inte så jävla clever när man genom logik ska försöka lista ut om man ska ställa fram eller ställa bak klockan. Tur att man har iPhone som ställer om sig självt. Varför tänka när phonen kan göra det åt mig?
Jag kan istället lägga min tid och energi på väsentliga grejer som... Ingenting :)

Nu kan man börja njuta lite av att det inte är kolsvart ute de dagar man slutar 19.00.

Jag längtar redan till nästa lön bara för att nuförtiden är det så sjukt kul att få den! Snart blir det också att boka Kinaresa med love och family. Whoopaaa



Kommentarer
Postat av: Xia

förutsatt att du gillar sommaren är det bara tänka "nu vrider vi fram en timme, så sommaren kommer snabbare" och sen tillbaks vid vintern, så skiten inte kommer så snabbt ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback