Mayday

Jag slutade ca 16.30 idag. Kompade lite och tänkte att jag skulle gå på stan och försöka hitta några fina gardiner till sovrummet och kanske något att ha på mig imorgon..
Runt 21.00 tiden var jag hemma (åt middag med Marr på Kinan också) och det enda jag köpt på mig var frukt för 200 kr och fyra paket king wings.


Jag är bäst.


Jag hittade med andra ord ingenting.
Det finns INGET att köpa, jag har tappat min sexlust med shopping. This is not working. Jag vill sätta mig på marken oh grina för jag slitit på mina fossingsulor och slösat på tid. Min privata revisor blir glad iallafall.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe, hoppas du återfår lusten :). håller tummarna för dig, lite jobb bör din revisor allt få!Vad sent du var hemma föresten, 21! Oj då. Får se till att komma hem tidigare, middag är också viktigt, och en hälsosam kost cirkel! Preferabelt en salad precis efter lunch. Låter nyttigt, aningen dyrt, och låter sofistikerat :)

2010-03-06 @ 00:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback