Burrrp

Klockan är mitt i natten och jag har nyss färgat håret. Normalt funtad. Grabbkväll har det varit i huset så jag fick helst inte visa upp mitt fina face här hemma. Så det blev lite grekisk middag ute och sedan något som kan vara Bruce Willis sämsta film han medverkat i. Detta i en lägenhet på Söder med ett par vitlöksdoftande, halvtrötta, halvmaskulina gummor. Vi kan också ha grabbkväll nämligen.

Ligger i sängen just nu och känner mig lite kladdig. Har missat att min hudlotion småningom faktiskt tar slut när jag använder den varje dag och inte köpt ny, så fick ta det huset hade att erbjuda och valet blev Doves summer glove. Jag litar inte på såna grejer.. Förväntar mig att vakna med en orange kropp och orangea lakan imorgon, men det återstår att se.

Nu har jag gojjat färdigt för ikväll, dags att sussa.


Pussi

Kommentarer
Postat av: mrs willis

åh älska bruce!!!!!!!!! oavsett film.... such a maaan! love love love! jummy!

2010-03-13 @ 16:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback