Vill tacka min manageeer

Ännu en FF helg har flygit förbi.

Fredagen slutade med lite övertid på jobbet och sen raka vägen till "Smaka på Stockholm" med 700 andra turkar och Emil. Det var trevligt, Emil är trevlig.

Lördagen spenderades mestadels i solen samt på Långholmen där det var Skrattstock. Mitt kära Hürcompagni var något glada på alkoholen när jag anlände så jag gick till några mindre alkoholiserade barndomsvänner som råkade hålla till alldeles bredvid. Kvällen slutade med städning hos Loke samt köttbullar och potatis efterföljt av en liten utgång.


Jag känner att jag behöver tala om att jag älskar människorna omkring mig. Jag älskar att kunna sitta hos Loke och stirra på Spotify på en teve och äta i tystnad. Jag älskar framförallt att ramla in i mitt och Fredriks hem mitt i natten och vara så otroligt trött men lycklig och jag kanske inte vaknar med Fredrik bredvid mig alla dagar, men då vaknar jag istället med hans röst i telefonen. Jag älskar mitt nu.

Nu ska jag gå och laga mat åt karln min som är på väg hem från Halmstad.

Jag är inte Deppig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback