Gör ditt år

Erik Grönwall - Higher


Nytt år, men man lever i samma gamla vanor.
Vad skiljer detta året från förra, det återstår att se. Låt säga att året slutade betydligt bättre än sättet det började på.

Ytterligare ett år har passerat och här sitter man igen och tänker tillbaka på allt som hänt under året. År efter år lovar man sig att inte göra si och så, vara hårdare och starkare osv. Mest sånt som man vet att man ändå inte kommer att hålla. Nyårslöften är inte min grej, speciellt inte irrelevanta smågrejer som löftena oftast handlar om.

Kort och gott är jag hursomhelst nöjd med det gångna året.

Nog med dillande, nyårsnatten passerade med bravur. Grymt uppstyrt av värden och de medverkande.

Livet känns brännbra och jag tror mig veta varför.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback