All those things we used to, used to, used to, used to do

Black Eyed Peas - Meet me halfway


Jag har klippt mina naglar.
Ska börja dokumentera hur ofta jag gör det. Senast var nog i somras, men nu började mina älsklingar gå av till höger och vänster så det är dags att odla dem på nytt. (Jag har självklart filat dem under tiden). Men några lösisar blir det definitivt inte. Man vill ju inte vara plastig liksom.     Get the ironi.

Funderade på att gå ut och ta en promenad om det bara ville sluta snöa, men det känns som ett självmordsuppdrag i det här vädret. Får bli tvärtemot istället, ska tappa upp ett varmt bad och slappa där en stund.
Vår vän Omie är tillbaka i landet nu också. Good to have you back, frys inte ballarna av dig.


Sjschhsj, jag är en avatar.



Kommentarer
Postat av: Omie

LOve

2010-01-10 @ 15:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback