Two hearts, one love


Jag och Fredrik har kommit fram till en sak.. Att jag är smartare än han, trots att han kanske inte riktigt vill erkänna det. Fast då menar jag att jag är mer McGywer-smart än vad han är.

Jag tror Fredrik är mer allmänbildad-smart nivet, politik och såntdär crap. Annars är han rätt korkad när det kommer till McGywer delen. Nivet den där delen där man måste kunna komma med lösningar för att överleva. Jag är en överlevare. Lämna mig i en mörk skog med en glasflaska, ståltråd och ett batteri så ska ni få se att jag kommer kunna ordna en lampa åt mig själv. Om jag inte redan hunnit ta livet av mig dvs.. Vilket är högst sannolikt.

Det är fundering jag haft, om jag var vilse i en stor mörk skog, då skulle jag hellre ta livet av mig än att försöka överleva natten. Enbart pga rädslan, absolut inte för att jag inte skulle klara att Mcgywa mig ur det hela.

Summan av kardemumman är hursomhelst att jag och Fredrik är båda smarta, fast på olika sätt.
Men i det stora hela så är vi nog inga direkta genier. Men probably smartare än medel. Jag menar.. Jag fick ju ändå 88% på testet hos Försvarsmakten om jag inte minns helt fel.


Vi överlever.
Vi firar ett år tillsammans idag också, tokigt va? Känns som tre år på något konstigt vänster :)
Grattis Freddie mou ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback