Lite Elvis på den

På torsdag är min semester slut, det innebär att detta är sista kvällen (vardag) jag kan vara uppe länge... I princip fram till jul, kanon!


Efter vi bytte till Telia så känns det som det inte finns några bra program att titta på längre, trots att det är i stort sett samma kanaler som vi hade innan.. Märkligt, det kanske är den där hatkärleken till Comhem jag behöver för att kunna avnjuta allt hjärndött som går på teve nuförtiden.. 

Nu slåss grannarna i huset mittemot och krossar fönsterrutor hejvilt. Är det inte chilensk invasion eller kiss i portar i mitt bostadsområde, så är det pundarslagsmål. Jäjj, det känns tryggt.


Det här suger, jag går och lägger mig hos min arbetande karl och dreglar på hans rygg istället.



Jag ser ut som ett barn och Fredrik har lyft upp mig på sina axlar som om jag vore ett barn. Men.. Jag är också helt totalt överlycklig som ett barn.

Godnatt folks!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback