Lite

Jag har en träningsvärk som vandrar ner, upp, fram och tillbaka i kroppen som aldrig riktigt får chans att avta. Det gör ont men det gör bra. Jag som tyckte att man inte har något liv när man jobbar till 19.00. Igår var det jobb till 19.00 och sedan raka vägen hem för att suita om till gymmet. Jag och min personliga tränare var hemma runt 22.30 snåret.

Teve hanns med, samt dusch och Roast på Berns. Imorse var jag freakin tired medans någon annan fick ligga kvar och troligen kommer sova cirka 6 timmar längre än jag. Jag är lite bitter.



Ajuste, hela bussen stank skit imorse. Bokstavligen. Inte någon-har-trampat-i-skit stank. Mer åt, Bajsmannen-s(ä)itter-på-mig hållet. Det var inte så nice I tell you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback