Hej Ågren

Jag hatar vanligtvis Grodan, men igår var det modevisning och allt så jag gav det en chans och det visade sig bli en grym kväll.
Gillar att jag tror att jag är kung på deala med taxichaffisarna när det är dags för hemgång. Men det blir liksom en lite skönare känsla att sätta sig i deras flyktingbilar och åka hem efter man fått förhandla lite. Lägga fram för- och nackdelar, nivet. Sånt crap som egentligen inte hjälper, utan man får vara lite charmig istället.
 
Denna kväll däremot blir nog lite lugnare. Slantarna på kontot behöver inga fler besök av herr Ågren och jag är inte den som gärna super bort helgerna.

Lyckat att jag och Fred tänkte gymma idag innan han skulle till work. Om gymma betyder somna på soffan så, way to go! Bakisgym är nog inget att satsa på I tell you.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback