Tjulliluluu

The Isley brothers - Between the sheets


Har gottat mig i ett litet Lipstick jungle maraton denna vecka som karln laddat ner åt mig.
Fan, man blir ju serietorsk på vilken serie man än kikar på. Finns inte en enda dålig serie.. Våra bästa år överlever jag iochförsig utan, fattar dock inte hur serien själv lyckats överleva såpass länge.

På tal om ingenting. Fan vad jag dreglar när jag sover nuförtiden.. Finns nog inte en kudde i det här hemmet jag inte lämnat mina spår på (Freaky-Fred inräknat). I vanliga fall brukar jag bara dregla när jag sover på dagarna, men nu har jag vaknat i ett par sköna våta fläckar på mornarna.
Aja, jag har slutat bita ihop käkarna i alla fall, vilket är bra för nu knakar de inte lika mycket och jag inte har ont i dem längre.

Tack så micket, hela livet är en helg just nu.

Holla at you bitches.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback