Boogie

Black Eyed Peas - Boogie that Be



Många tior som får plats i denna.. Min och Freaky-Freds nyligen påbörjade lilla samling som ska gå till välgörenhet.. SKOJA! Blir väl något kul att göra för dem pengarna.

För övrigt så är det tidigare innehållet från denna 3-liters flaska som står för en rad händelser..
Någon kom inte längre än tre busshållsplatser mot stan innan han började spy blod. En annan glömde att hämta ut sin jacka på väg hem från Sturecompagniet mitt i vintern, mitt i natten. Någon krälade på mitt vardagsrumsgolv i ett försök att öppna en chokladask? X antal minnesluckor. Hjärtan fann varandra. En perfekt födelsedag. Och sedan massor, massor av skratt givetvis.

Oförglömligt.. Är jag sjuk som aldrig vill slänga flaskan för den väcker så många minnen för mig?


Fergie's chillin'
Always illin'
The way I make you sway, ya feelin'
That's how it is
Get down and jam
If ya'll don't understand
Check it

Heat rock makin'
Street block shakin'
Club life's great when its house breakin'
Speakers thumpin'
Whole joint jumpin'
Disco funkin' get your booty bumpin'
This beats bangin'
I'm rap talkin'
Sweet beats bangin'
Keep your feet hopping
Dirty dancing
Nasty, naughty
Move that Jessie
Pump it hottie

Cause when I hear music
I just lose it
I wanna do it, with you, you, you, you
And when I hear music
I get in too it
I wanna do it, with you, you

Bounce boo, to the boogie that be
You know I
Want you to come boogie with me
We can
Dip left, slide right, all night
It's time to be wild, freestyle


Lyssna på låten och försök sitta still.. Går icke.


Kommentarer
Postat av: O.....

haha fantastisk flaska....det var väl invigningen av flaskan...

2009-09-10 @ 17:32:37
Postat av: marie

Den borde nästan fotograferas och ramas in!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback