R.I.P

Nu har jag (egentligen Fredrik) gjort mig av med sisådär 3 ton kläder igen.. Vet inte hur jag ska beskriva känslan.. Tom? Ja, jag känner mig tom, på riktigt. Inte sådär tom som när Lecka dog, men tom bara.. Lika tom som Fred Flintas blivande garderob är just nu.. Ekoo oo oo o o

Att slänga kläder är en lång process. Man måste ta steg för steg, släppa några plagg i taget. Men min käre pojkvän tog ett kliv in i garderob no.2 och stormade omkring som en tornado och nu ska ett par sopsäckar iväg till välgörenhet. Jag hade inget val.. Stämningen var lite "pistolmynning tryckt mot huvudet" fast jag fick samtidigt lite medlidande av gärningsmannen som sa några tröstande ord då och då.

Röda veckan inleddes idag och jag har ryggont och är överdramatisk. Jag vill dööö, det satt till och med prislappar kvar på vissa plagg!




Kommentarer
Postat av: angelica

Hahah illa;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback