Ingen Pedro idag

Jag har inte kunnat sova ordentligt på 3 nätter på grund av tandvärk (som varit värst på nätterna). Idag kunde jag inte stå emot smärtan längre och ringde och fick tandläkartid hos Folktandvården då fina Pedro på Citedental hade fullt upp.

I vilket fall som helst, det visade sig att jag inte har hål, vilket jag faktiskt inte trodde heller.
Tydligen så har jag bitit ihop käkarna i sömnen på senaste tiden och det har då blivit för hårt tryck på en av mina tänder, detta förklarar även varför jag haft ont i käkarna, vilket i sin tur gjort att folk lagt kommentarer som att jag kanske har "mmhmmhhheheh" för mycket (de har inte ens vågat säga ordet). Well.. In your freakin' fucktard faces.

Det med att bita ihop tror hon beror på att jag bekymrar mig över något, vilket jag faktiskt gör också.
Och där föll alla bitar på plats.

Tänk vad EN jävla grej kan påverka en så mycket. Lugn och ro när man sover är tydligen för mycket begärt, men snart är det förhoppningsvis över.


Hursomhelst så är jag 549 SEK fattigare nu, tack.
Jag kommer bli ännu mer fattig då min tand tydligen mår dåligt av detta och därför behöver de ta till vissa åtgärder för att tillfredsställa min lilla tand så den slutar jävlas med mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback