Ideal

Nu väger jag 51 kg och jag är rätt nöjd. Om mornarna känner jag mig riktigt smal, ibland känns det som min mage växer inåt. Men under dagen äter jag upp mig lite. Min idealvikt ligger på 49 kg.

Vägde ett tag 45 kg, jag måste sett ut som en anorektiker. Men jag kände mig inte så smal som jag säkert var. Men om jag tänker nu på att jag väger 51 kg och känner mig som en jude ibland så undrar jag verkligen hur jag måste sett ut då. Jag var lika lång som nu och hade lika mycket hår på huvudet (om inte mer), och jag tror inte mitt huvud växt speciellt mycket mer.

Synd att hårddisken är död så jag inte kan leta fram en bild. Jag har tjockisbilder, judebilder och nutids-bilder.

Jag byter inte frisyr speciellt ofta (rättare sagt aldrig), men vikten däremot, den spökar lite för mig. Dessutom sätter sig allt i fejjan och på mina fina handtag. Inte cool.





Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag tycker du är perfekt :)Dvs du behöver varken gå upp eller ner i vikt...



kram

2009-09-10 @ 15:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback