No pain

Geo Da Silva - I'll do it like a truck


Jag tänker på Houda..
Jag tänker på när jag befann mig i Alperna när jag hälsade på Fredrik.
Jag satt på ett café, gick in på min mail och där fanns ett mail från Houda. Ett oväntat men uppskattat mail som fick mitt hjärta att värka. Vi hade båda mist en gemensam vän, vilket fick många av oss att tänka till och inse att man aldrig ska ta någon för givet.

Vissa personer kan ha en så stark inverkan på en trots att man inte alls känt dem länge. Houda är en av få personer som lyckats med det på mig. Saker har sagts, folk har tyckt och tänkt, men jag har alltid försvarat. Jag vill inte påstå att jag är en bra människokännare eller dylikt, men jag vet, VET att Houda är en bra människa rakt igenom.


Nu ska jag ta igen sömn. Måste bara säga att faaaan vad värt det är att gå till tandis. Jag hade fruktat vad natten hade att komma med annars, men nu ska jag sova så djupt så jag nästan kommer till Kina. Gött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback