Hallaah

Kansas - Dust in the wind

Än en gång lyckas jag tajma reklamstunden på radio när jag är och solar..
Kände mig som ett fetto/luffare när jag gick till solariet idag. Hade precis varit och handlat godis innan så jag stoppade ner några godisbitar i fickan som jag skulle ha son färdkost och hade på mig de slappaste kläder jag äger. När jag gick där och åt godisbit efter godisbit som jag hade lagt ner i fickan kände jag mig som en såndär tjockis som går och tjuvsnaskar..

Det här var första gången på riktigt länge som jag solade solarium faktiskt. Men Brallan solar ju i smyg som vanligt och medans han blir brunare, försvinner min sommarbränna och jag blir gulare. Så efter att fått veta om hans smygsolningar denna vecka var jag tvungen och dra en jag också.

Fucker.


Seven pounds, godis, stjärnor, saft och vindruvor nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback