Goa gubbar

Naturally 7 - In the air tonight


Jag har ätit middag i min ensamhet och sitter nu och dricker vin i min ensamhet och livet känns rätt härligt just nu faktiskt. Vin är härligt.

Börjat få ont i nacke och axlar på senare dar. Huvudet mitt börjar bli för tungt tror jag. Det har ju trots allt ett par år på nacken.. *drr-tschh* den kom jag på alldeles själv när jag stod i duschen tidigare. 

Om två timmar ska jag röra mig mot Bergshamra, Solna! Usch, så långt hemifrån har jag aldrig varit.. Två timmar kvar alltså, kommer ju hinna bli full här i min ensamhet.


Här får ni en rackare som jag och Wail brukar digga till på jobbet. Det är beatbox rakt igenom, jag vet någon som kanske borde joina gruppen!?  Ägd.




Kommentarer
Postat av: Pee

Ha! Där fick du allt till det, nästan lika låg som mig moahaah

Postat av: Peter

Nu får du allt uppdatera länken till min gamla blogg

2009-09-06 @ 12:54:55
URL: http://blog.bruise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback