Ett av många

Mail mellan mig och min Vice VD kan många (i princip alla) gånger se ut såhär.

Ett tips är att börja läsa nerifrån.


Från: G
Skickat: den 16 september 2009 11:55
Till: Loisa Wang
Kopia: Wail Eltayeb
Ämne: SV: Jag gjorde det!!!


Då kan jag använda mina vanliga helgkläder helt enkelt.
Skönt!
Gällande din kravspec Wail, så är det hon visserligen snygg ssexig och singel, men det är ju främst män du söker efter?

Med vänlig hälsning

Best regards
G
Vice President and Human Resources Director


Från: Loisa Wang
Skickat: den 16 september 2009 11:52
Till: G
Kopia: Wail Eltayeb
Ämne: SV: Jag gjorde det!!!

Jag är inte helt säker, men jag tror att det är en speciell dresscode på sådana tillställningar.
Nåt i stil med:

Sen får väl hon sköta snacket.


Best regards
Loisa Wang
Business Unit Manager
Lium Sweden AB | Radiovägen 34, SE- 135 48 Tyresö, Sweden


Från: G
Skickat: den 16 september 2009 11:46
Till: Loisa Wang
Kopia: Wail Eltayeb
Ämne: SV: Jag gjorde det!!!


Tack snälla.

Är mycket stolt över mig själv faktiskt…

Har aldrig vågat boka in någon på intervju förut, utan mest suttit och bläddrat i CV:n hela dagarna, men nu kommer jag äntligen att få träffa någon.

Vad gör man på en sån där intervju egentligen?


Best regards

G

Vice President and Human Resources Director



Kommentarer
Postat av: Viktor

Haha! Om champinjoner är konstiga så! ;) Fick en tanke bara och skrev ner den!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback