Energi

Hallå eller!?

Vad fan händer i helgen? Folk pratar inte om helgen längre, what's up with that? Är det nu höstmörkret börjar ta fart och stänga in folk i sina burar igen? Man behöver inte sluta leva bara för hösten kommer. Dessutom har det varit prat om att 25 gradig värme ska skölja över oss så fram med shortsen och era bruna små ben!

Jag tror jag ska flytta min blogg till en ny sida. Blogg.se suger. Funkar sällan som det skall, segt på uppdatera osv. Tror jag sviker tussig, blir nog ett nytt namn. För att få tyst på alla cepebarn.


Later.



Kommentarer
Postat av: KÖÖÖRBA

Flytta för innehelvete

2009-09-02 @ 13:23:20
Postat av: Anonym

kom till norrköping så har du fest 24/7!!! ;)

2009-09-02 @ 16:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback