Dra helvete


En man med dubbelmoral är en man man tappar respekt för. En man som egentligen borde jobba för att vinna respekt, för framgång och respekt går lite hand i hand, enligt mig.

Dubbel njutning om du är framgångsrik samtidigt som folk respekterar dig. Inte lika härligt att vara framgångsrik när folk ser ned på en, då pga andra faktorer som spelar in och inte avundsjuka (t.ex. dubbelmoral).


Skitsamma, ikväll ska jag mysa ner mig med Seven Pounds, sedan får väl C-brallan ansluta när han kommer hem. Dock inget "sporten" eller fotboll eller friidrott eller annat tjafs. Jag paxar tevejäveln!



Kommentarer
Postat av: Malin

I hear you!

Postat av: PETER

Det var jag som skrev förra inlägget... konstigt :s (PETER KOREAN!!!)

2009-09-01 @ 18:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback