Copycat

Usher, Lil Jon, Ludacris - Lovers and friends

Ja.. Jag blir fan lack. Löjlig grej, men jag blir fan i min jävla lilla låda lack över detta tjyveri!

Aja.
Kvällen såg ut att bli ensam.. Eller något annat tråkigt. Men nu verkar det hända lite grejer iallafall. Vill dock se matchen som går ikväll, får se om det blir något sådant. Ska hursomhelst träffa min fina Carro! Och även Helle och Alex. Jag överdriver inte när jag säger att det var år sedan jag träffade dem. Men det är som det här med stjärnor på himmelen. Man ser dem inte alltid men de finns alltid där. Och ungefär så är det. Gamla vänner som aldrig, aldrig, aldrig kommer lämna platsen i mitt hjärta. Det blir garanterat skratt med dem iallafall!

Hellmutt, brukar tänka på hennes underbara skratt och så ler jag för mig själv.. Rätt ofta på senaste tiden faktiskt.


Sen så är det även lite annat kul folk som kommer befinna sig i staden ikväll. Får se hur kvällen slutar. Kan bli kul! Jag känner mig övertaggad, behöver en dusch!


Puss


Kommentarer
Postat av: Carolina

Loisa du är som stjärnorna för mig ska du veta, snart ses vi och det ser jag verkligen framemot;) Puss på kinden

2009-09-05 @ 21:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback