Brudar punkt punkt punkt

Flo-Rida feat T-Pain - Low


Nu ska ni få höra.. Min vän, låt oss kalla honom "Mr.O" har varit lite, låt oss kalla hans betéende "kefft" på sistone.
Han blev lite småtjurig på mig för att jag bangade på att gå ut en gång för jag hade andra planer. EN jävla gång! Jag kan nog inte räkna de gånger han bangat på en hand. Och nu är jag realistisk, annars skulle jag kunna säga att han bangat 3293 gånger, men det gör jag inte.

Hursomhelst. Då kommer de här plötsliga tjejfasonerna fram. Det här surandet och "fuck you, du är keff" osv osv, sen är han småsur resten av dagen. Jag vill kalla det för tjejfasoner, för han blir sur för ingenting och vi alla vet att tjejer fungerar så. Men jag blir lite förvånad över att det har drabbat fler av de män jag har omkring mig. Vad är det frågan om? Jag nämner inga namn, kan bli ett par sura miner då. Och det vill jag ju inte riskera..

Nu i helgen ska jag och mina andra halvor Marr och Ell träffas och det blir antagligen ut på stan. Och "Mr.O" vet inte om han kan joina, för han kanske "har annat för sig", som att ligga hemma och tjura? Nej, nu säger han att han är sjuk.. "Sjuk".

Sjuk min rumpa säger jag. Styr upp dig kvinna!


Apple bottom jeeeans..


Kommentarer
Postat av: Peter

en elefant glömmer inte...

Postat av: MR.O

Du e brorsan.. !! Änd u know it

2009-09-14 @ 10:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback