The dream

Inatt hade jag en satans obehaglig dröm... Jag drömde att jag var på väg att drunkna! Lyckligtvis vaknade jag innan jag hann dö, men med panik i hela kroppen så jag tog några djupa andetag innan jag fattade att jag låg hemma, trygg min säng. Sedan lade jag mig halvt PÅ Fredrik så han också vaknade av en halvt kvävd känsla medans jag låg och försökte smälta allt.

Jag satt i en båt som sjönk, när jag hamnade i vattnet viftade jag med armar och ben för att visa att jag inte kunde ta mig upp och det jobbiga var att Fredrik och hans käre far stod 3 meter ifrån mig och förstod inte att jag var på väg att drunkna. Det sjuka var att vattnet var grunt, men jag kunde inte styra min kropp..
Jag försökte hela tiden ta mig upp men så fort jag var uppe så hamnade jag under vattnet igen för jag kände mig snurrig.. Som när man åkt någon snurrkarusell och ska gå av, då ramlar man åt ett håll, exakt så kände jag mig.

Efter ett tag somnade jag om och drömde att jag låg där i vattnet igen! Fast denna gång var Fredrik vaken så han väckte mig och återigen lite panik så jag började faktiskt tjura.. Det värsta är att jag faktiskt är lite vattenrädd och det här gör inte direkt saken bättre.

Om denna dröm har en negativ betydelse så vill jag nog inte veta..

Jag ska sluta använda uttrycket "kill me". Eller om ni tänker mörda mig så kan ni väl utesluta drunkning iallafall för det har jag redan fått gå igenom..



Little mermaid..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback