Fan vet jag

Människor som aldrig ser fel i det dem har gjort, eller aldrig kan erkänna något fel dem gjort.. Människor som jag skulle kalla små.

Kanske är jag likadan, jag vet inte. Bara för att du är sur på mig så tänker jag vara sur på dig.. Mellanstadietnivå.

Det är synd, och tråkigt.
Hur länge kan det pågå? Hur mycket tid och energi slösar man på att hålla på så och framförallt, är det värt det?
För mig är det fan värt det efter alla gånger jag backat.. Dock hinner många tankar tänkas innan dess. Tankar som jag önskar att jag inte tänkte, som jag önskar inte behövde finnas, tankar som gör ont.. Och för varje gång de dyker upp är det något som släcks inombords.

Bara en människa kan få mitt hjärta att värka av smärta, och det är Jag själv.



Kommentarer
Postat av: Helena

Så himla bra skrivet!

Och en väldigt bra blogg överlag =)

//Din gamla musikklasskompis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback