Olivejuice

Ingen pojkvän respektive flickvän kan vara perfekt. Men min är den bästa, alla gånger. Jag önskar att jag kunde ge Fredrik lika mycket som han gett mig. Hatar att ibland vara så maktlös..

Jag gör mitt bästa, jag tror jag gör det rätt bra? Kör "vägen genom magen metoden", vilket skall vara snabbaste vägen till en mans hjärta right? Men hjärtat är redan mitt.. Nu håller jag bara hjärtat varmt och magen mätt och belåten.

Jag älskar att se folk äta.. Speciellt mat som jag har lagat. Gillar egentligen allt som har med mat att göra faktiskt.. Lite freaky, but that's me.

Fredrik + Mat = Oliver & juice


Fjärilspuss.


Kommentarer
Postat av: IdaG

älskar när du gör mat till mig också.. you have my stomachheart!

2009-10-12 @ 22:53:09
Postat av: Loisa

Oohh love, love, love


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback