Syskonkärlek i sitt esse

Bränngod middag hos pappa.

Då jag, Josef och Andreas bor åt olika håll så skildes vi åt i mörkret. När jag kommer hem får jag ett telefonsamtal av Andreas som jag antar bara vill kolla så jag kommit hem ordentligt med tanke på att det är väldigt mörkt och ruskigt ute nu.
Såhär lät samtalet:

Andreas: Haaallåå (viskar), hihihi.
Jag: Vad fan vill du?
A: Vart är mina pengar idiot?
J: Vilka jävla pengar?
A: Fuck you, hejdå.
J: *klick*

Översättning:

A: Hej, ville bara kolla så att du kom hem ordentligt.
J: Jadå, oroa dig inte.
A: Ok, bra.
J: Tack för att du ringde.
A: Älskar dig, sov gott.
J: Älskar dig med, natti.


Ok, det sista var väl lite överdrivet..


Kommentarer
Postat av: marie

Tycker översättningen var rätt klokren! Haha!

Postat av: marie

klockren kanske

2009-10-06 @ 10:18:25
URL: http://marranbergkvist.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hahahah du är så skön lojsan haha skrattar ihjäl mej!!

2009-10-06 @ 11:55:08
URL: http://www.finest.se/geli83

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback