Happymode

Michael Jackson - Dont stop 'til you get enough


Jag har en känsla av att den kommande veckan kommer innehålla mycket pokerspelande..


Att glömma drömmar som varit helt magiska är svårt..
Jag drömde en dröm för cirka 9 månader sedan som fortfarande dyker upp i mina tankar emellanåt. Det var fan magi i sin bästa form. Give me some of thaat shit.

Nu ska jag ta mig ett bad och dricka vanilla tea och äta ost och kex.
Åt sockerkaka i badet mitt i natten en gång på fyllan.. Det gick inte så bra. Tappade halvstora bitar i vattnet som svällde upp och vart degiga, men jag var lycklig trots det!

Har man badat i Barnsjön och Albysjön så kan man fan bada i Sockerdegssjön.
Bra tillfälle att öva på livet som fisk.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback