Gammal, god jävel

Empire of the sun - Walking on a dream


Jag har varit en flykting häla min livet,
Jag jobbar nu på McDonald´s, jag gör hamburgare varje dag..
Människorna dem säger ingen grisenkött, andra dem säger ingen tomat.
Jag orkar inte skära tomater...

När folk ser mig dom säger jävla araber.
Jag lovar jag är inte hooorig jag har ingen hår på rompan eller på magen..

Varför vill ingen vara med mig?
Alla säger att jag inte kan få en tjej.
Min mamma hon säger jag är inte fuul.
Men jag tror inte hon för hon vill inte jag ska gråååta.

Jag gråter varje dag sen jag kom till Sverigen.
Sen säger doktorn gå hem till din land du kommer må bättre.
Jag vät han tror jag är terrorist, men walla jag svär
jag lovar jag är egentligen feminist!

Jag frågar alla varför ingen vill vara min kompiiiss..
Ve alla behover nogon att vara mäd.

Ve är alla flykting, for do fanns inte e världen innan du kom ut från din mammas mage..
Jag vill ha en tjej där jag kan sitta och äta picknick i en hage.

Jag loggar in på msn jag har bara 1 kompis.. och det är jag sjäälv.
Snälla ble min kompis.. min msn er
[email protected]




Kommentarer
Postat av: Peter

Hahaha underbart!!

2009-10-17 @ 13:39:29
Postat av: hooooemi

Fantastiskt.. haahahha

2009-10-17 @ 22:25:08
Postat av: Angelica

Ahahahhahahaha jag dööör!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback