Klockanenie

Jag har nog avlidit en gnutta efter denna natt.
Tror Gud vill straffa mig om jag har syndat, eller så har han bara något emot mig.

Maskinens releasefest var skoj, vänta på nattbussen i en halvtimme var mindre skoj. Att jag sedan hoppade på fel nattbuss dödade ju det skojiga totalt. Och att jag inte märker att jag sitter på fel buss förrän jag befinner mig vid stationen efter Nacka Forum får mig att vilja skjuta mig själv..

Så jag börjar vandra i den mörka, regniga, kalla helvetesnatten i hopp om att en taxi ska åka förbi och att jag ska ha råd att ta en sådan hem. Tillslut är jag hemma och somnar gott, 2,5 timmar senare ringer klockan och då är det dags för dusch och en ny arbetsdag, bakis.

Godmorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback