Grisigt

Fan vad folk blir sjuka till höger och vänster! Då är det SAMMA personer som blir sjuka om och om igen också.
Svaga människor vill jag kalla er.

Jag dricker mina Actimel och C-vitaminer varje dag (nästan) och minns inte när jag var sjuk senast. Jag har varit på väg att bli sjuk men mina Actimel-gubbar inom mig är ett par riktiga warriors.

Usch vad veka ni är ni med något som man kallar "dåligt immunförsvar". Ett tips är att ni tvättar händerna lite oftare.

Får en känsla av att jag kommer få äta upp dessa ord.. Det fick jag nämligen göra efter gårdagens inlägg, "som att ta godis från småbarn". För idag hade jag en bajsdag och lyckades bara skrapa ihop ynka 250 kr i provis. Visserligen kompade jag några timmar och slutade tidigare. Imorgon är en ny dag, och den skall avslutas med lite New moon-bio med mina tjattervänner.


Heppåre.




Kommentarer
Postat av: Pee

Folk är svaga. Jag vägrar bli sjuk och tänker fortsätta så!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback