Stolowa

J. Holiday - Wrong lover


Efter två dagar med alkohol som fått ersätta middag är jag inte pigg. Men jag är glad! Som känt så fungerar mitt folkslag lite på det sättet..
Kom hem 7 imorse, vaknade för en stund sedan.. Utgång ikväll känns inte sådär pepp just nu, jag är så fruktansvärt sliten idag, min kropp värker..


Filmen igår var helt ok, hade varit bättre om man sluppit alla fucktard fjortisar som skriker en kvart innan och efter något hänt så man åtminstone kan höra vad som sägs i filmen. Ett tips är ju iaf att titta på den hemma.. Fast någon vart rädd trots det, Stodimo satt bokstavligen och darrade med tröjan över huvudet! Skraj.

Något vi kan konstatera efter gårdagen är ju att tanter gillar tatuerat lammkött.
- Vilka fina tatueringar du har..

- "Hon har jobbig röst, jag vill slå henne"
- "Trött hora"


Idag blir det myskläder hela dagen.

l


Estetiskt att sitta på golvet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback